بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در معرض مشکل تنفس هستند

چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در معرض مشکل تنفس هستند

کلیه آسیب دیده است که مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در بدن وجود دارد و عملکرد کلیه به تدریج از بین می رود. بیماران ممکن است یک سری علائم از قبیل: کم خونی، درد پشت، تورم در پاها، مشکلات تنفسی و غیره را داشته باشند. ممکن است به اورمی گسترش یابد.

در حال حاضر، داروهای غربی، هورمون ها، داروهای چینی و غیره برای درمان بیماری کلیوی وجود دارد. اگر شرایط بیماری بسیار جدی است، پزشک دیالیز را توصیه می کند. اگر چه طب سنتی غرب می تواند علائم را در یک زمان کوتاه تسکین دهد، اما عوارض جانبی، عوارض مانند: آریتمی و نارسایی قلبی، که معمولا باعث درد بیشتر بیماران می شود. کلیه آسیب دیده است، این باعث می شود اطلاعات فیبروز.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان طبیعی است که می تواند از عوارض جانبی داروهای غربی جلوگیری کند، درمان ایمن است. درمان دارای سه فرآیند است:

1. بهبود گردش خون. این می تواند خون را به کلیه ها افزایش دهد، گردش خون کوچک را بهبود بخشد، اکسیژن و مواد مغذی را به کلیه آسیب برساند، متابولیسم را تسریع می کند، اختلال ناشی از کمبود اکسیژن را کاهش می دهد.

2. حذف سموم و زباله های اضافی. داروهای گیاهی چینی با خون می شوند که می توانند به طور موثر سموم و مواد زائد اضافی را از بین ببرند.

3. بهبود عملکرد کلیه. داروهای گیاهی چینی می توانند محیط داخلی، مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه آسیب برسانند، بنابراین می توانند سلول ها و بافت های بیمار را از طریق مواد تشکیل دهنده ای که به ضایعات کلیوی وارد می شوند، ترمیم کنند. در غیر اینصورت، داروهای گیاهی چینی، مانع از فیلتراسیون گلومرولی را با موفقیت حفظ خواهند کرد.

پس از سه دوره درمان، می تواند مشکل تنفس را کاهش دهد، کراتینین می تواند به طور موثر کاهش یابد و علائم دیگر نیز به طور قابل توجهی بهبود یافته است. کیفیت زندگی بیماران را می توان به طرز چشمگیری بهبود بخشید، به طوری که یک زندگی عادی، سالم است.

تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد، اگر شما علاقه مند به این درمان هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، یا لطفا با: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/355.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در معرض مشکل تنفس هستند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.